خرید عینک آفتابی Louis Vuitton با قیمت ارزان

آیا میدانید برترین عینک سال 2014 نزد افراد معروف همین عینک است ؟

انتخاب آرمین 2afm ، سیروان خسروی ، کیم کارداشیان ، ریحانا ، علیرضا حقیقی و... می باشد

خرید عینک آفتابی Louis Vuitton با قیمت ارزان

تحویل رایگان به سراسر ایران | پرداخت هزینه درب منزل پس از تحویل کالا

لینک خرید عینک لویی ویتون توضیحات عینک لویی ویتون



ساعت دستبندی LED Arina اسپرت

ارائه شده در رنگ های مختلف و زیبا

هم یک دستبند اسپرت و هم یک ساعت LED

دارای تقویم روز شمار

این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و با

لمس آن ساعت روشن و نمایان خواهد شد.

دارای 6 ماه گارانتی تعویض

قیمت : 15000 تومان

تحویل رایگان به سراسر ایران | پرداخت هزینه درب منزل پس از تحویل کالا

لینک خرید عینک ریبن آبی توضیحات عینک ریبن آبی





ساعت بند چرم الیزابت تخفیف ویژه

با ظاهري جالب و كيفيتي بينظير وفوق العاده شيك و زيبا

ساعتي با ظاهري متفاوت، مدرن و همچنين با دوام

يكي ار محبوب ترين و پرطرفدارترين ساعت ها در اروپا

ساعت بند چرم الیزابت تخفیف ویژه

رنگبندي:سبز, قهوه اي , نارنجي ,مشکی و قرمز .سفید

ساعت بند چرم الیزابت تخفیف ویژه

تحویل رایگان به سراسر ایران | پرداخت هزینه درب منزل پس از تحویل کالا

ساعت بند چرم الیزابت تخفیف ویژه ساعت بند چرم الیزابت تخفیف ویژه


سیستم مدیریت انتقادات و پیشنهادات(ماهان)


سیستم مدیریت انتقادات و پیشنهادات



مدیریت اطلاعات

• تشکیل بانک اطلاعاتی از مشتریان
• طبقه بندی مشتریان
• تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز

مدیریت انتقادات و پیشنهادات

مزایا:

• بهبود خدمات رساني به مخاطبين
• شناسايي نقاط ضعف و قوت سازمان
• افزايش رضايت مخاطبين
• كمك به افزايش اعتماد مخاطبين به سازمان
• كاهش هزينه هاي ارتباط با مخاطبين
• ايجاد يك كانال دو طرفه ارتباطي بين سازمان و مخاطبين

امکانات :

1- قابلیت ورودی و خروجی اطلاعات از طریق پیام کوتاه- نامه- فکس- تلفن- ایمیل
2- قابلیت اطلاع رسانی به رنج موبایل و بانک اطلاعاتی موجود در نرم افزار
3- اضافه نمودن متن هاي پيش فرض براي جلوگيري از تايپ مجدد
4- دارای پنل مجزای پیام های دریافتی با کدهای مشخص شده به واحد های مربوطه
5- گروه بندی شکایات، انتقادات و پیشنهادات
6- امكان ارجاع پيامها به واحدهاي مربوطه
7- امکان تعیین مهلت پاسخ به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده
8- امکان کنترل سوابق پیام های دریافتی
9- امكان يادآوري جهت پاسخ به پيامها
10- تعریف وضعیت پاسخ به شکایات، انتقادات و پیشنهادات
11- امکان پیوست مدارک مربوطه با فرمت JPG,Text,Exel,BMP,...
12- تعریف کد های خاص به واحد های مربوطه جهت تفکیک پیام ها و عدم دسترسی به پیام ها و شکایات، انتقادات و پیشنهادات محرمانه
13- نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان
14- دارای سیستم یادآوری کارهای روزانه
15- دارای موتور جستجوی پیشرفته
16- مديريت پيامهاي دريافت شده – ارسال شده ها و ارسال نشده ها.
17- قابليت تنظيم و ارسال پيام كوتاه و نامه با درج نام ،نام خانوادگي به صورت خودكار بر اساس اطلاعات موجود در بانک
18- پی گیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله ایجاد شکایات، انتقادات و پیشنهادات تا پاسخ به آن
19- انجام بعضي از عمليات و يادآوري ها به صورت خودكار
20- ارائه گزارش هاي تحليلي و آماري از رضايت مخاطبين
21- امكان گزارش گيري از انتقادات، پيشنهادات و شكايت هاي مخاطبين
22- کنترل فعالیت های انجام شده – انجام نشده
23- یادآوری از طریق ارسال پیام کوتاه به صورت خودکار و بدون نیاز به حضور فرد در سازمان
24- نمايش آني يادآوري‌ها در زمان مقرر در يك پنجره جداگانه (جهت جلب توجه هرچه بيشتر كاربر)
25- توقف، حذف يا به تاخير انداختن يك پيام يادآوري به سادگی
26- ارايه ليست يادآوري‌هايي كه در موعد مقرر يادآوري كاربر در سيستم حضور نداشته
27- اولویت بندی انتقادات ،پیشنهادات

داشبورد مدیریتی و گزارشات عملیاتی

مزایا:

• کمک به مدیران جهت تصمیم گیری در شرایط خاص
• کمک به کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل و واحد های سازمان
• شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
• نظارت سریع، دقیق و روشن بر اهداف و فرایندهای کاری سازمان (شکایات، انتقادات و پیشنهادات)





امکانات :

1- گزارش جامع اطلاعات مشتریان
2- گزارش نمودارعملکرد کارکنان/ادارات ،سازمان ها و ارگان های مربوطه
3- گزارش شکایات، انتقادات و پیشنهادات پاسخ داده شده و پاسخ داده نشده و مهلت گذشته
4- گزارش مقایسه ای کانال های ارتباطی دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
5- گزارش مقایسه ای نمودار میزان شکایات، انتقادات و پیشنهادات و موضوعات مربوطه
6- گزارش نموداری بیشترین شکایات، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده مربوط به واحد سازمانی
7- گزارش وضعیت شکایات، انتقادات و پیشنهادات ایجاد شده
8- گزارش از تاریخ های موثر در یک بازه زمانی خاص
9- امکان ساخت گزارش های تخصصی و مورد نیاز(طبق درخواست و در زمان خدمات پس از فروش)
10- امکان خروجی کلیه گزارشات به نرم افزار Excel - PDF - BMP - TIFF - JPEG - GIF - E-mail

سیستم مدیریت کاربران

• تعريف نامحدود کاربران و دسترسي آنها بر اساس مسئوليت سازماني.
• تعريف انعطاف‌پذير سياست‌هاي امنيتي.
• ثبت عملکرد آنها و وقايع نگاري و کنترل تعداد خطاي امنيتي.


پشتیبانی و خدمات پس از فروش

• رفع مشکلات و سوالات کاربران بصورت تلفنی و غیر حضوری
• اعزام کارشناس به محل سایت مشتری در مواقع لزوم
• ارائه آموزش مجدد کاربران در صورت نیاز
• ارائه ویرایش های جدید نرم افزار در زمان پشتیبانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نموده و یا با دفتر تهران شماره تلفن های 88579119 و88579120 -021 ، دفتر کرمان شماره تلفن های 2229717 و 2223145-0341 تماس حاصل فرمائید.

بازديد: 17

مشخصات آگهي

ايميل: ايميل
تلفن: 88579119-20
موقعيت: تهران
آدرس: شهرک غرب - فاز 4 - خیابان فلامک شمالی - نبش کوچه شهید فلاحی -پلاک 28 - طبقه سوم
تاریخ ثبت آگهی: پنجشنبه 29 فروردین 1391
منبع: منبع



دسته بازی بلوتوثی موبایل و تبلت

دیگر از بازی با موبایل و تبلت خود خسته نمی شوید!

مناسب برای انواع بازی ها شامل فوتبال،‌ اتومبیل رانی،‌ اکشن و ...

قابل استفاده برای بازی های اندروید و IOS

قابل استفاده به عنوان شاتر بلوتوث جهت عکاسی

قیمت : 29000 تومان

تحویل رایگان به سراسر ایران | پرداخت هزینه درب منزل پس از تحویل کالا

لینک خرید عینک ریبن آبی توضیحات عینک ریبن آبی







N1_idea
کانال تلگرام ایده های خاص Number1 idea
آرایشی بانوان، دیزاین خانه، لباس، ورزش، آشپزی، سلامتی پوست و بدن و ...
@N1_idea
https://t.me/N1_idea